Ervaart u problemen met het meeluisteren van onze diensten? In de meeste gevallen worden deze problemen door uw computer of internetverbinding veroorzaakt. Hieronder geven wij enkele tips die u kunnen helpen met het oplossen van problemen.
Test op een andere computer, telefoon of tablet
Probeer eens via een ander apparaat mee te luisteren en kijk of dit mogelijk beter werkt.
Test met een andere browser
Test of het luisteren via een andere browser beter gaat. Hoewel het meeluisteren via iedere browser zou moeten werken, is het onze ervaring dat Chrome momenteel de meest stabiele browser is.
Controleer of het probleem door WiFi (draadloos internet) wordt veroorzaakt
Is er een mogelijkheid om de computer via een netwerkkabel aan te sluiten? Op deze manier kunt u uitsluiten of het probleem wordt veroorzaakt door het gebruik van WiFi. Als u de problemen voornamelijk via WiFi ervaart, is het goed om het volgende artikel van Kliksafe door te lezen:
https://www.kliksafe.nl/wifi
Neem contact op met uw internetprovider
Het is ook mogelijk dat het probleem wordt veroorzaakt door uw internetverbinding of modem. U kunt dit het beste uitsluiten door contact op te nemen met uw internetprovider (bijvoorbeeld Kliksafe):
https://www.kliksafe.nl/service/contact/
Neem contact op met ons
Wanneer u nog steeds problemen ervaart met het meeluisteren, kunt u contact met ons opnemen door op de onderstaande knop te klikken:
Klik hier om contact op te nemen